МедНовини

Популярне

МОЗ Казахстану запросив відомості про безпеку популярного протизаплідного засобу "Діані-35", навколо якого нещодавно розгорівся скандал, повідомляє Tengri News. В кінці січня 2013 Французьке національне агентство з медицини та безпеки медвиробів (ANSM) почало розслідування випадків смерті, пов'язаних із застосуванням цього препарату.

Причиною розслідування, ініційованого агентством, послужив позов француженки до виробника ліків - німецькому фармгігантів Bayer. Жінка стверджувала, що після використання "Діані-35" як ліки від прищів в неї розвився тромбоз. Вивчивши дані за останні чверть століття, співробітники ANSM з'ясували, що тромбоз з'явився ще у 129 француженок.

Ризик виникнення тромбозу вказаний як одного з побічних ефектів в інструкції, що додається до "Діані-35". Незважаючи на це, МОЗ Казахстану запросив у Bayer результати клінічних випробувань препарату, відомості про його безпеку, а також дані про обсяг продажів популярного контрацептиву в країні.

"Діані-35" дозволений до застосування в Казахстані як протизаплідний засіб і як препарат для лікування вугрового висипу з 2009 року. За цей час мешканки країни жодного разу не поскаржилися в республіканський МОЗ на побічні ефекти, пов'язані із застосуванням ліки. Разом з тим, як повідомляє видання, в МОЗ знають про ризик виникнення тромбозу при застосуванні цих ліків. "Препарат" Діані-35 ", як і всі інші контрацептивні препарати, діючими речовинами яких є природні або напівсинтетичні естрогени, може викликати побічну дію - тромбоемболічні порушення. Дана інформація відображена в інструкції всіх контрацептивних препаратів, що містять жіночі статеві гормони", - пояснив представник відомства.