Будь Здорова

Знайшли помилку?!

Виділіть текст з помилкою та натисніть одночасно дві клавіші - Shift + Ентер, у вікні напишіть свій варіант виправлення помилки ...

Популярне

Трофеями мисливців за вінтажем стають різні предмети з минулого, які відповідають трьом вимогам: потрібний вік, іменита прізвище виробника і пізнавані риси епохи. Невідповідність стандартам відносить будь-який предмет старовини в категорію «безпородний секонд-хенд». При цьому існує ще й таке поняття,як стилізований вантажу - сучасне цитування модних тенденцій минулих років.

На даний момент у вантажних мисливців популярні: одяг та аксесуари, парфумерія та меблі.

Вторсировина

Завдяки своїй доступності, «одежні» напрям вінтажного стилю - найвідоміше серед обивателів. Право належати йому заслужили речі, що з'явилися на світ з 1920 по 1975 рік.

У свою чергу те, що було створено раніше,буде називатися антикваріат, а все, що після 1975 року та до кінця 1980-х - ретро. Одяг, зроблена протягом останніх двадцяти років, відноситься до стилю модерн.

 

Вважається, що поштовхом до популяризації автентичного винтажа послужила з'явилася на початку 1990-х років мода на захист навколишнього середовища. З одного боку, інтерес до одягу минулих років вписався в ідею вторинної переробки та використання відходів. З іншого - її ексклюзивність допомагала виділитися серед багатих і знаменитих. Серед простих громадян популярність винтажному стилю забезпечила відносна (в порівнянні з вартістю сучасних брендових речей) дешевизна.

Для тих же,кого лякає «темне минуле» предметів туалету, теж знайдеться небагато старовини. Практично всі сучасні дизайнери створюють стилізовані під вінтаж речі.

Запах минулого

Якщо для того, щоб носити раритетну одяг, потрібні сміливість і почуття стилю, то для використання парфумерії давно минулих років ніяких спеціальних якостей не потрібно. При цьому ексклюзивним «запахом» можна вигідно підкреслити свою індивідуальність.

До вінтажній парфумерії відносяться лише аромати відомих брендів, створені в проміжку з 1930 по 1980 року і зняті з виробництва. Незважаючи на похилий вік, «бородаті» духи, туалетна вода та одеколони здатні зберегти свої ароматичні властивості,якщо вони були запечатані або зберігалися в прохолодному місці. Підтвердженням "придатності" служить відсутність осаду або помутніння у флаконі.

При пошуку вінтажних духів краще твердо уявляти, які запахи ви віддаєте перевагу, оскільки можливості «приміряти» аромат не буде. Якщо вам подобаються цитрусові парфуми,то підійдуть Drakkar від Guy Laroche і Eau de Lanvin від Lanvin. З квіткових ароматів можна вибирати між Nahema від Guerlain або Madame Roshas від Roshas. А ось шкіряні запахи шукайте у флаконах модного будинку Hermes.

Вінтажна парфумерія, у порівнянні, з одягом-вінтаж користується меншою популярністю.Цим пояснюються досить невисокі ціни на аромати - від 10 до 15 $. Хоча, звичайно, за суперексклюзів на інтернет-аукціоні можуть попросити від 150 до 200 $.

До речі, стилізація парфумерії під вінтаж неактуальна. Відтворений аромат минулого втрачає свою унікальність і знову стає доступним масовому споживачеві.

Мімікрія під старовину

Природно, за можливість поєднувати минуле і сьогодення вхопилися і дизайнери інтер'єрів. Створювати вінтажну обстановку можна як зі старих, так і антикварних речей (старше п'ятдесяти років).

Зрозуміло, що купувати старовинні меблі - задоволення дороге. Тому, на відміну від одягу і парфуму,в цій області особливо популярний не вінтаж як такої, а стилізація «під старовину». Цьому сприяють сучасні технології, завдяки яким на будь-якій поверхні може з'явитися штучна іржа, потертості на камені, зелений наліт на бронзі, тріщинки і сліди жучка на дереві.Найчастіше виробники таких меблів відтворюють предмети інтер'єру за старовинними і відомим зразкам. В їх створенні велика роль відведена реставраторам, завдання яких не тільки натурально і в правильному місці «зістарити» річ, але і підібрати відповідні епосі матеріали і покриття.

Вінтаж по-українськи

Якщо за стилізованої «під старовину» річчю можна зайти в будь-який магазин, то пошук справжнього вінтажу займає багато часу і сил, а, значить, має сенс лише у випадку безумовно шляхетного походження предметів.

Нашу країну переваг буржуазного суспільства позбавив горезвісний «залізна завіса». У СРСР речі, наприклад,від «Кардена» існували завдяки спекулянтам-фарцовщикам лише в шафах «дружин дипломатів неприєднаних країн». Простим громадянам доводилося задовольнятися одноманітним «творчістю» фабрики «Більшовичка». Природно, такий дефіцит минулого звів до мінімуму можливість знайти в сьогоднішній Москві не перекуплений магазінамі-стоками і тому приємно дешевий раритет. Таким чином, асортимент національного винтажа - це викликає ностальгію «совок» у вигляді ситцевих суконь в горошок, сумок зі шкірозамінника, підстаканників з гербом СРСР і парфумами «Конвалія срібляста». Полювати «по-дорослому» за стилем «вінтаж» росіянам досі доводиться на речі зарубіжного виробництва.

Додати коментар


Захисний код
Оновити